Söz 57. Bölüm 2. Fragmanı [AGAH BEY]


Buğra Şahinkaya
Buğra Şahinkaya

Emin Agah bey yaşıyor yine ajanla başladı burdan emin adamsın yeni gördüm .d

Vor 2 Monate
emre çetinkaya
emre çetinkaya

abi kafam 1 tirilyon oldu abi anlamıyom bişe öldümü

Vor 2 Monate
Anar _Ali
Anar _Ali

45:00 da calan sarkinin ismi ne

Vor 2 Monate
Anar _Ali
Anar _Ali

45:00 da calan muzikin adi ne?

Vor 2 Monate
akif kaya
akif kaya

Abi iyi bilgiler veriyorsun

Vor 2 Monate
Hamit Teke - Analiz
Hamit Teke - Analiz

En iyisini vermeye calisiyoruz tesekkurler 👑

Vor 2 Monate
Hamit Karasu Agah
Hamit Karasu Agah

YAŞIYORUM !!

Vor 2 Monate
Aykut Kişi
Aykut Kişi

Geri dönüyorsa Parası bitmiş demek ki ☺️

Vor 2 Monate
Demirci Zabut
Demirci Zabut

Iyiki söylediniz biz baktic ama annamadic

Vor 2 Monate
Nurlan Meherremov
Nurlan Meherremov

Agah bey qayitsa yaxwi olar

Vor 2 Monate
Orange Slime
Orange Slime

banada kalp atmıyorsun artık herkez egolu olmuş tek başımıza devam....

Vor 2 Monate
Orange Slime
Orange Slime

+Hamit Teke - Analiz 😂😂😂😂

Vor 2 Monate
Hamit Teke - Analiz
Hamit Teke - Analiz

Estagfurullah 😂

Vor 2 Monate
Kelevejlekdhfjd
Kelevejlekdhfjd

Agah öldü

Vor 2 Monate
başar özgür yanıklar
başar özgür yanıklar

Salla salla tutar cok emek var

Vor 2 Monate
Yakup Kale
Yakup Kale

Agah zaten istihbaratçı normaldir

Vor 2 Monate
Movie Türkiye
Movie Türkiye

reyting ler düşük dedik bunda bile göt olduk 106 k izlenmiş

Vor 2 Monate
Emrullah KARAOĞLAN
Emrullah KARAOĞLAN

Evet arkadaşlar 57. Bölümdede Mehmet Özgür oyuncu kadrosunda. Inşallah gelir. Baharda gelsiiiiinnn

Vor 2 Monate
Gudrat İsmailof
Gudrat İsmailof

gelmicek ismio yuzden varki sık-sık Yavuz onu hatırlıyor ekranlara geldiği için

Vor 2 Monate
Burak AKSU
Burak AKSU

yanlış analiz yapıyorsun agah öldü ve 50.bölüme bak çolak öldüğü halde hala kadroda 50. bölümde Serhat Kılıç ismiyle aratarak bulabilirsin.

Vor 2 Monate
بيسان اسماعيل
بيسان اسماعيل

merba ... Ben Suriyeliyim biz sezi çok seviyoruz... Sız bizi seviyor misiniz? ??

Vor 2 Monate
Hamit Teke - Analiz
Hamit Teke - Analiz

Seviyoriz

Vor 2 Monate
Prof Striker
Prof Striker

Agah şehit oldu ama Yavuz ile canlandırma sahneleri olabilir o yüzden hâlâ kadroda olabilir benim görüşüm

Vor 2 Monate
Prof Striker
Prof Striker

Hem zaten YouTube da var televizyondaki kadroda yok

Vor 2 Monate
m.tahir yalçın
m.tahir yalçın

Agah ölmedi o uzun süreden sonra gelir bir kaç bölüme görebiliriz

Vor 2 Monate
İsmail Üçok
İsmail Üçok

Vorol hamit

Vor 2 Monate
Engin Yenice
Engin Yenice

Aslında agah öldü ama birkaç bölüm daha diziye dahil edilecek neden mi ? Yavuza verilen ilaçtan dolayı sürekli babasının halüsinasyonlarini görecek babası ile konuşuyormuş gibi hissedecek yani ne yanlış yazıldı ne de ölmedi denebilir tamamen yavuzun kafasından geçireceklerini ve babasının hayallerini göreceğiz.

Vor 2 Monate
Erkan Sonmez
Erkan Sonmez

Senide bu filmi cekenleride ta

Vor 2 Monate
TURAL YUSİF
TURAL YUSİF

Agah gelirse iyi olur bide yine karabayirda cekilse

Vor 2 Monate
kardesler karaboğa
kardesler karaboğa

1 ci

Vor 2 Monate
yasin celik
yasin celik

İnşallah ölmemiştir bazi oyuncular gitti dizinin tadi kaçmaya basladi mesela çolak bence cikmamaliydi sari komutanlar birlikteyken bizleri gulduruyodular en azindan

Vor 2 Monate
GM-GEREKSZİ GAMİNG
GM-GEREKSZİ GAMİNG

abi baharı sildiklerine göre agah ölüdü gibi gösterdiler bence agah yaşıyor herşey ters köşe

Vor 2 Monate
Melille
Melille

durmadan analiz devam ediyor yazısı çıkıyor bi 10 saniyede bir bir de 1 dakikada bir falan onu dengele 👍

Vor 2 Monate
Ege Serbest
Ege Serbest

Beyler 50. Bölümde açıklama Kısmında çolağı canlandıran serhat kılıç var ama çolak 42. Bölümde ölüyor Agatha ölüyor ama çolak filme girmiyor gence 2. Analiz doğru olabilir

Vor 2 Monate
Akif Kaya
Akif Kaya

Agah gelirse güzel olur

Vor 2 Monate
alperen sağlam
alperen sağlam

Virüs dediğin dragan ın vurduğu iğne oo

Vor 2 Monate
amilaskarovv
amilaskarovv

Rap hangi rap.1-ci

Vor 2 Monate
Busra Karadere
Busra Karadere

Sözün ödürüp yaşanmakta üstüne yok

Vor 2 Monate
Eğlence
Eğlence

onlar sabit oluyor sadece başlığını değiştiriyorlar unutulmuş bence

Vor 2 Monate
Halis Zariç
Halis Zariç

0.42 saniyede çalan müziğin adını biliyor musunuz?

Vor 2 Monate
Taleh Salmanov
Taleh Salmanov

BU DİZİYİ SEVENLER VARMİ?

Vor 2 Monate
mehmet yüce
mehmet yüce

56. Bölümde agah beyin resimleri dahil gösterildiği için ismini yazmak zorunda

Vor 2 Monate
Arda OF THE TEKİN
Arda OF THE TEKİN

http://discod.gg/dTmBVd

Vor 2 Monate
Arda OF THE TEKİN
Arda OF THE TEKİN

http://discod.gg/dTmBVd

Vor 2 Monate
Hamit Teke - Analiz
Hamit Teke - Analiz

DISCORD SUNUCUMUZ http://discord.gg/5TAnmcH

Vor 2 Monate
Arda OF THE TEKİN
Arda OF THE TEKİN

http://discod.gg/dTmBVd

Vor 2 Monate
Qiyas-Nuran_Enes_Mervan Abdullayev
Qiyas-Nuran_Enes_Mervan Abdullayev

Ha bide Soz de yavuz olurse Mantiqi olur filmde

Vor 2 Monate
Qiyas-Nuran_Enes_Mervan Abdullayev
Qiyas-Nuran_Enes_Mervan Abdullayev

Kopuk çok sirin

Vor 2 Monate
OYUN KANLI
OYUN KANLI

Gelse iyi olur ama girse saçma olur ama guzel rolun apardı

Vor 2 Monate
MYA Montage
MYA Montage

Güzel bir analiz olmuş.

Vor 2 Monate
Söz Böyle devam Söz
Söz Böyle devam Söz

evet umarim yasar cunki onsuz dizi cekici digil

Vor 2 Monate
Xeslan Oyun
Xeslan Oyun

beyler birilerinin hayatını kurtaran gizli biri olursa ilerki bölümlerde o agah beydir arkadan da agah bey müzik fonunu verdilermi miss abi bu arada 57 . ci bölüm fragmanında yavuza 6 ay ömrün kaldı diyor doktor diziyi finale mi çekmeye çalışıyorlar sence ?

Vor 2 Monate
Ahmet Sinan Arıkan
Ahmet Sinan Arıkan

Gelmez 55 bolumun baslangica bakin ad yok daha guncellenmemistir cromede inanmayn pazartesi gunu bakin baslarken yok agah olmdiyse nie yavuza versin git asker ol der

Vor 2 Monate
sefa büte
sefa büte

Umarimyaşar

Vor 2 Monate
Cansel Elçin ÇAM
Cansel Elçin ÇAM

Söz final mı yapacak 🤤🤤🤤

Vor 2 Monate
Kübra Ebrar Keleş Taghan
Kübra Ebrar Keleş Taghan

Mal mısın niye analiz devam ediyor yazıp durdun primci

Vor 2 Monate
cansu Usta
cansu Usta

Bence unutacak kadar umarsamaz olmazlar

Vor 2 Monate
Hamit Teke - Analiz
Hamit Teke - Analiz

Seni tebrik ediyorum reis güzel bir yorum yaptın 🖒

Vor 2 Monate
Вусале Гасымова
Вусале Гасымова

Senin bu dediklerin duzdu ama bu dizi final olmayacaq

Vor 2 Monate
aysel nur
aysel nur

Agahbey bahar geri dönseydi çök ıyi oynuyordu

Vor 2 Monate
Resul Abdullayev
Resul Abdullayev

Abi gelirmi sizce.

Vor 2 Monate
laly lala
laly lala

Bahar ölenden sonra kinonun zibili çıxdı.

Vor 2 Monate
prenses ceylin su
prenses ceylin su

Abi emir abi artık video atmıyo nolur sen devam et💙💙💙

Vor 2 Monate
Hamit Teke - Analiz
Hamit Teke - Analiz

İzlenseydi atardı biz izlenmesekte devam ederiz sorun yok

Vor 2 Monate
Ahmet Höbek
Ahmet Höbek

Hepsini geçtim de İsmail abileri de bi duyurmuşsun

Vor 2 Monate
Ahmet Höbek
Ahmet Höbek

Ulan arkada çalan bağlamalar 😂 İsmail Tunçbilek ve İsmail Altunsaray. Bi arada var çok küçük bir de sonda var

Vor 2 Monate
Hamit Teke - Analiz
Hamit Teke - Analiz

İsmail abi kim la 😂

Vor 2 Monate
Elxan Piriyev
Elxan Piriyev

Bi filimi cox sevirik azerbaycan dan cox salamlar olsun

Vor 2 Monate
Analiz'e gel
Analiz'e gel

Abi sence ikinci fragman cikacakmi

Vor 2 Monate
Hamit Teke - Analiz
Hamit Teke - Analiz

Sanmıyorum

Vor 2 Monate
Analiz'e gel
Analiz'e gel

Abi yarin analiz gelecekmi

Vor 2 Monate
Hamit Teke - Analiz
Hamit Teke - Analiz

Salı günü

Vor 2 Monate
Özlem İnan
Özlem İnan

Ya ben canlı yayını kaçırdım bi daha yapsann

Vor 2 Monate
Özlem İnan
Özlem İnan

İyi o zmn sıkıntı yok:)

Vor 2 Monate
Hamit Teke - Analiz
Hamit Teke - Analiz

Yapıcaz sorun yok 😉

Vor 2 Monate
محمد محمد
محمد محمد

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Vor 2 Monate
Ünal Dindar
Ünal Dindar

Kopuk ve Yavuz, dragan’ı alacaklar. Dragandan da panzehiri almaya çalışacaklar

Vor 2 Monate
ceнан Юсубов
ceнан Юсубов

agah geri donmeyecek

Vor 2 Monate
sevgi dmrsp
sevgi dmrsp

Aynen hep yavuz a bisey oluyor

Vor 2 Monate
Ruslan Merdanov
Ruslan Merdanov

bece agah doneceg

Vor 2 Monate
Abdelkrim Dz
Abdelkrim Dz

Yavuza bisey olmazn zaten onu cok seviyoz

Vor 2 Monate
HüseyinTv/Hüseyin/17
HüseyinTv/Hüseyin/17

abi ben mod alcaktım haberin olsun yayında ilk ben yazdım

Vor 2 Monate
HüseyinTv/Hüseyin/17
HüseyinTv/Hüseyin/17

+Hamit Teke - Analiz eywallah

Vor 2 Monate
Hamit Teke - Analiz
Hamit Teke - Analiz

Alıcam merak etme

Vor 2 Monate
Meryem Davulcuoğlu
Meryem Davulcuoğlu

abi çok sağol

Vor 2 Monate
Yaşar Demirel
Yaşar Demirel

Esas oğlana bişey olmaz sıkıntı yapma olursa dizi biter zaten on tanede iğne vursalar yemez 😂

Vor 2 Monate
Enes İnan
Enes İnan

Motorcu yavuz bıyığından anladım

Vor 2 Monate
Nehat Yamac
Nehat Yamac

Canli yayin gelmiyecekmi saat 21:00

Vor 2 Monate
Nehat Yamac
Nehat Yamac

Abi kusura bakma bakamadim canli yayina yarin tekrar yap lutfen

Vor 2 Monate
İKİ KAFADAR F&M TR
İKİ KAFADAR F&M TR

Agahin gözü neden şaşi

Vor 2 Monate
OYUN PROSU
OYUN PROSU

Agah Çok Akıllı Biri Bence Ölmedi

Vor 2 Monate
Umt`AYKT
Umt`AYKT

Deryayi bence yavuz kurtaracak

Vor 2 Monate
Roza Jakypova
Roza Jakypova

Yavuz time geri donse cok guzel olurdu bence

Vor 2 Monate
Bexdiyar Abdullayev
Bexdiyar Abdullayev

Yavuz nese olsa maraqi qalmaz

Vor 2 Monate
Irene Norma Martinez
Irene Norma Martinez

Ya q vuelven algunos personajes,,,,ojalá vuelva Bahar.......sigo ilusionada.... esta actriz( la fiscal) parece desconectada de la serie no le encuentro atractivo, y menos para Yavuz

Vor 2 Monate
Bexdiyar Abdullayev
Bexdiyar Abdullayev

Yavuza hic bir sey olmasin

Vor 2 Monate
salimzadi Lami
salimzadi Lami

يا إخوتي الأتراك ارجوكم و الله لم أفهم شيئا في هذا الفيديو القصير لمسلسل العهد رجوع آغا أي أنه لم يمت بعد أم ماذا ارجو منكم يا إخواني الأفاضل من يفهم اللغة العربية ترجمته و انتم مشكورين على ذلك دمتم إخوانا لنا نحن الجزائريين أن شاء الله

Vor 2 Monate
Zurta Burta
Zurta Burta

Her bölümde birsini yasatin sende

Vor 2 Monate
Gülhan Neval Uca
Gülhan Neval Uca

Agah diziye geri gelirse belki yavuz da time döner

Vor 2 Monate
YalnizKurt Söz
YalnizKurt Söz

Kopuku cok sevdim

Vor 2 Monate
Zeynep Gulecen
Zeynep Gulecen

Bende seni

Vor 2 Monate
yasin celik
yasin celik

Bende çok sevdim <3

Vor 2 Monate
YalnizKurt Söz
YalnizKurt Söz

Ayn

Vor 2 Monate
DİZİLER VE FRAGMANLAR
DİZİLER VE FRAGMANLAR

kim sevmediki

Vor 2 Monate
sxmet _25
sxmet _25

Söz final olacak deniliyor doğru olabilir mi?

Vor 2 Monate
Hamit Teke - Analiz
Hamit Teke - Analiz

Araştırıp videosunu yapıcam

Vor 2 Monate
Hayri Kılıç
Hayri Kılıç

1.13 de çalan şarkı ismi ne ?

Vor 2 Monate
Bereli Asker
Bereli Asker

1:13

Vor 2 Monate
Hamit Teke - Analiz
Hamit Teke - Analiz

Shahmen mark

Vor 2 Monate
Tel Twlwfon
Tel Twlwfon

Mehmet Özgür gelse yaxşı olar

Vor 2 Monate
Нико Маршал
Нико Маршал

Tel Twlwfon duz deyirsen qardawim

Vor 2 Monate
Salih Nacaksız
Salih Nacaksız

Evet

Vor 2 Monate
Furkancan Bayrak
Furkancan Bayrak

Analiz decam ediyo şeyini ikide bir koyma çok ses oluyo

Vor 2 Monate
Hamit Teke - Analiz
Hamit Teke - Analiz

Azaltalım dostum bilgilendirdigin icin teşekkürler

Vor 2 Monate
Penahov Alemdar
Penahov Alemdar

Akah kəlsin.

Vor 2 Monate
عبدو عبدو
عبدو عبدو

😍😍

Vor 2 Monate
ATS Futbol
ATS Futbol

*KARDEŞİM KANALINA ABONE OLDUM SENDE LÜTFEN KANALIMA ABONE OLUP SON VİDEOMA LİKE ATIP YORUM YAZARMISIN*

Vor 2 Monate
DİZİLER VE FRAGMANLAR
DİZİLER VE FRAGMANLAR

bence soylediklerin %50 dogru ama bazilari yanlis agah geri donemez

Vor 2 Monate
Firdevs Demir
Firdevs Demir

SÖZ Dizi Fan Page yok sagol sana kolay gelsin..

Vor 2 Monate
DİZİLER VE FRAGMANLAR
DİZİLER VE FRAGMANLAR

+Firdevs Demir prim ve izlenme hersey bro abone olurmusun bana :)) söz videolari atiom goz atabilirsin

Vor 2 Monate
Firdevs Demir
Firdevs Demir

Yani maksat video olsun diye.adam sacmaliyo

Vor 2 Monate
DİZİLER VE FRAGMANLAR
DİZİLER VE FRAGMANLAR

+Firdevs Demir bos isler aga adam sehit oldu filmden cikti geri gelmicek

Vor 2 Monate
Firdevs Demir
Firdevs Demir

SÖZ Dizi Fan Page doğru bence de saçmaliyolar

Vor 2 Monate
VUSAL OFFİCİAL
VUSAL OFFİCİAL

ABI 2 SORUM VAR 1-DIZI BU SEZON FINAL YAPACAK??? 2-REYTING YUKSELECEKMI???

Vor 2 Monate
Kenan imanov
Kenan imanov

Haketen gunleri deyisirse yukselir cunki cukurla ayni gune dusur

Vor 2 Monate
VUSAL OFFİCİAL
VUSAL OFFİCİAL

SÖZ Dizi Fan Page Insallah bitmez

Vor 2 Monate
Hamit Teke - Analiz
Hamit Teke - Analiz

+daha fazla muhammet Celik doğru olan neyse o size elştiri videomda detaylı anlattım

Vor 2 Monate
daha fazla muhammet Celik
daha fazla muhammet Celik

+Hamit Teke - Analiz abi saçmalama

Vor 2 Monate
DİZİLER VE FRAGMANLAR
DİZİLER VE FRAGMANLAR

dizinin bitme ihtimali %0 dir bitmiyecektie sen merak etme boyle bir diziyi bitirmezler

Vor 2 Monate
Burak Kaan Tasyurek
Burak Kaan Tasyurek

Agah gelse güzel olur

Vor 2 Monate
DİZİLER VE FRAGMANLAR
DİZİLER VE FRAGMANLAR

gelmez

Vor 2 Monate
VUSAL OFFİCİAL
VUSAL OFFİCİAL

Burak Kaan Tasyurek Sa kanalima abone ola bilirmisin lutfen

Vor 2 Monate
techno_turkplays
techno_turkplays

Ve eski söz geri geldi.ŞİMDİ ÇİFTLEŞME DİZİLERİ DÜŞÜNSÜN!!!

Vor 2 Monate
ÖLÜMÜNE BEŞİKTAŞ
ÖLÜMÜNE BEŞİKTAŞ

O bomba keşke patlasa da deryadan kurtulsak....

Vor 2 Monate
choktatinnn
choktatinnn

Hahahahahaha

Vor 2 Monate
Hz. Yasuo
Hz. Yasuo

+aytol yavbah HLSLHWKHSLHDLHDLYDLHDLHDLSLHSLHSMGSMG Ay gülesim yoktu reyiz eyvallah Allah'ta seni güldürsün ya 😂😂😂😂😂😂😂

Vor 2 Monate
aytol yavbah
aytol yavbah

+Hz. Yasuo sus lan yavbaha b9ktan diyemezsin amk ağzının payini almakmi istiyosun lan kiskanç kopek

Vor 2 Monate
Hz. Yasuo
Hz. Yasuo

İşte salak bir şeye bağlanınca böyle olur. Yok neymiş yavbah - eyfet - nazat BÖYLE BOKTAN BİRŞEY İÇİN KAVGA ETMEYIN

Vor 2 Monate
Ali Ahmet
Ali Ahmet

+aytol yavbah Tamam Ben Seni Tek Demiyorum Şu Dizileri ALLAH Gibi Görüyorlar Bunlar Salağın Önde Gideni Sende de Özür Diyorum

Vor 2 Monate
Şilan Alpkan
Şilan Alpkan

3. Sezondaki en güzel fragmandı.ÇOK BEĞENDİM FRAGMANI

Vor 2 Monate
Yavuz Karasu
Yavuz Karasu

İnşallah yavuza bişey olmaz

Vor 2 Monate
Bahar Karasu
Bahar Karasu

Ben de çok isterim yaşamasını en sevdiğim karakterdi ama öldü yani cenazesini dikkatli izlerseniz görürsünüz Çolak da çıkarılmadı 50. Bölüme kadar o yazıdan Kabul edin Söz çok vefasız bir yapım o adama bir tane yazı ile veda ettiler reyting düşer hemen onu kullanalım Agahın ajan olduğu açıklansın Yavuzun babası olduğunu açıklayalım falan... Hatırlarsanız 31. Bölüm reytingi 13 ve rekordu 30 da rekordu ama vefasız olunca çaresi yok.... Gitti kabullenin

Vor 2 Monate
TÜRK PROSU
TÜRK PROSU

+Bahar Karasu yüne anlamadım 😂😂

Vor 2 Monate
Bahar Karasu
Bahar Karasu

+TÜRK PROSU virgül koymadığımdan olabilir 😂😂. Söz yapımcısı falan çok vefasız Agah diziden ayrılırken bir tane veda mesajı attılar sadece. Bir videoyu bile çok gördüler. Reytingler için onu kullandılar. Eğer bakarsan en yüksek reyting Agah Yavuz un ön planda olduğu bölümlerdi 30 ve 31. Bir reyting yükseltmek isterlerse hemen Agahı kullandılar. Ayrıca cenazesinde tabut vardı yani gömdüler kesin gitti maalesef.....

Vor 2 Monate
TÜRK PROSU
TÜRK PROSU

Yazdıklarından bişe anlamadım

Vor 2 Monate

Nächstes Video