HOW TO MAKE A FROZEN PRINCESS CAKE - NERDY NUMMIES


Kena Modesti
Kena Modesti

woof... Read More

Vor 8 Stunden
RandomlyLovely MSP
RandomlyLovely MSP

I haven't watched this sincce i was like 8 and now im ten so i just wanted to react to why i like this and i still do lol its December 15, 2018

Vor 8 Stunden
Sonya Douglas
Sonya Douglas

Can you make a chocolate chip cookie cake

Vor 12 Stunden
Renee Roblox Story Gacha
Renee Roblox Story Gacha

I still remember this as 1 of your 1st vids 2 years ago (rn 12/15/18) And your my favorite baking channel! :D

Vor 15 Stunden
Maham Ali
Maham Ali

/\__/\ ( ^ _^ ) / > >๐ŸŽ‚ WaNt A CaKe It OnLy CoStS 1 LiKe

Vor 23 Stunden
Allison Ibarra
Allison Ibarra

Can you make a unicorn ๐Ÿฆ„ ๐ŸŽ‚

Vor Tag
Eva M
Eva M

make a pusheen cake plz plz plz plz plz plz plz!

Vor Tag
Emad Thahab
Emad Thahab

Gqnh nmiky hh. ;

Vor Tag
Laken LeBlanc
Laken LeBlanc

Onistley I love the Elsas cake

Vor Tag
ABDELMAGID El-amin
ABDELMAGID El-amin

Do Beauty and the Beast

Vor Tag
Aaishah Plays
Aaishah Plays

This is the first video I watched them four years ago I was only 5 wow :D 2018 anyone

Vor Tag
Keshava Narayanarao
Keshava Narayanarao

Rose. Which. is. Your. Fist. Cooking

Vor Tag
Hichem Guedidi
Hichem Guedidi

wooooooooooooooow! can you do a monster high doll with your sister next time pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeese

Vor Tag
Lalnunsiami Ralte
Lalnunsiami Ralte

very beautiful

Vor Tag
Sonja Heiser
Sonja Heiser

This was like the most popular birthday cake for girls in the early 00s in Serbia, maybe the whole Balkans, it's kinda funny seeing ppl wowed by the idea like 10-15y later ๐Ÿ˜ƒ

Vor Tag
Iman Qaisara
Iman Qaisara

I love nerdy Nummies episodes !!! It's fun

Vor 2 Tage
S L
S L

๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“

Vor 2 Tage
Natalie Bryant
Natalie Bryant

Not me

Vor 2 Tage
Freddy Fazbears pizzeria CRAZY CAT
Freddy Fazbears pizzeria CRAZY CAT

Iโ€™m I the only one that thinks itโ€™s kinda weird to put a doll in a cake?

Vor 2 Tage
LA'Nation Chuck
LA'Nation Chuck

CAN you make a donut

Vor 2 Tage
Blanka Szendrei
Blanka Szendrei

0:2 I'm daing๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Vor 2 Tage
Yasuyui Iimura
Yasuyui Iimura

ๅฏๆ„›ใ„๐Ÿ’•

Vor 2 Tage
Yasuyui Iimura
Yasuyui Iimura

ใฏใ„ใคไบฌ้ƒฝ

Vor 2 Tage
Kailyn toys Kich
Kailyn toys Kich

I LOVE you so much V

Vor 3 Tage
Zyna Hajira
Zyna Hajira

Do You Know That Who Is The Most Beautiful Person In The World ? (Read the 3rd word) :-)

Vor 3 Tage
Abdullrahman Aldhaif
Abdullrahman Aldhaif

3ุญู†ู„ุคุณุชุบ ู† ูˆ ู„ุฉุฉ

Vor 3 Tage
atika walaili
atika walaili

No 6

Vor 3 Tage
everoving
everoving

nice

Vor 3 Tage
Ke'yanna Hood
Ke'yanna Hood

Do descendants

Vor 4 Tage
GACHA kitty
GACHA kitty

Hit kick hit kick

Vor 4 Tage
Zehra Shafqat
Zehra Shafqat

Came here after Rosanna and Joey's new video where she's giving away a kit she developed for making princess cakes like this one...just want to congratulate you on how far you have come.

Vor 4 Tage
Shamma and Maryams Time
Shamma and Maryams Time

your t- shirts look like your dolls

Vor 4 Tage
vip 29
vip 29

unicorn cake please

Vor 4 Tage
Lp 3
Lp 3

I love it

Vor 4 Tage
AnnDrea Drake fun toys channel
AnnDrea Drake fun toys channel

๐Ÿ˜

Vor 4 Tage
Soledad Inga Ch
Soledad Inga Ch

No estรก en espaรฑol

Vor 5 Tage
Galaxyraycat F
Galaxyraycat F

I watched this how long ago like when I was seven like 3 WHOLE uears

Vor 5 Tage
Renate Nettum
Renate Nettum

Kan dere lage descndens kake

Vor 5 Tage
Samantha Abad
Samantha Abad

2018

Vor 6 Tage
Gloria Hawkins
Gloria Hawkins

I want you to make Rapunzel

Vor 6 Tage
Tammy Russ
Tammy Russ

๐Ÿ˜˜๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ‘Œ

Vor 6 Tage
Love unicorns Cupcake
Love unicorns Cupcake

Can you do a rapunzel princess cake

Vor 6 Tage
SHuStER. I. UY 6 LOL
SHuStER. I. UY 6 LOL

LOL

Vor 6 Tage
Siberian Husky
Siberian Husky

2018 anyone?

Vor 6 Tage
Gerardouk
Gerardouk

Make a Elsa and ana cake

Vor 7 Tage
robert potros
robert potros

Gagnon,hbkjhhiukijkjhhhhjklkkkkkkkkkkkk

Vor 7 Tage
Mersie
Mersie

Came here after Joeys video.

Vor 7 Tage
Jay's Gaming
Jay's Gaming

Its now 183mill views ๐Ÿ˜ anyone watching this on december 2018

Vor 7 Tage
Smily Cakes
Smily Cakes

What is your sisters name???? Anybody?

Vor 7 Tage
Random Ttt
Random Ttt

THIS IS THE FIRST VID I EVER WATCHED OF U GUYS! โค๏ธ

Vor 7 Tage
Dj Hubble
Dj Hubble

1 can i have the dolls .2did you eat it?

Vor 7 Tage
Sarah Gonzales
Sarah Gonzales

Elsa cake is pretty ๐ŸŽ‚๐ŸŽ‚

Vor 7 Tage
เธชเธ‡เธเธฃเธฒเธ™เธ•เนŒ เธ‡เธงเธ”เธชเธนเธ‡เน€เธ™เธดเธ™
เธชเธ‡เธเธฃเธฒเธ™เธ•เนŒ เธ‡เธงเธ”เธชเธนเธ‡เน€เธ™เธดเธ™

๐Ÿ˜ฅ

Vor 7 Tage
Amari Williams
Amari Williams

{\__/} ( โ€ข - โ€ข) / โŠƒ๐ŸŽ‚ cost = 1 like

Vor 8 Tage
Amari Williams
Amari Williams

A An Ano Anot Anoth Anothe Another Another g Another go Another goo Another good Another good v Another good vi Another good vid Another good vide Another good video Another good vide Another good vid Another good vi Another good v Another good Another goo Another go Another g Anothe Anoth Anot Ano An A

Vor 8 Tage
Adenike Aborisade
Adenike Aborisade

I love your videos I with your sows

Vor 8 Tage
Chaya Sarah andrusier
Chaya Sarah andrusier

Since youโ€™re doing a frozen cake could you make a ever after high cake

Vor 8 Tage
Jennifer Moreles
Jennifer Moreles

I remember When This first came out๐Ÿ™‚i Was so exited. 2018?

Vor 8 Tage
Ilya Bobkov
Ilya Bobkov

ะบั‚ะพ ัƒะฒะธะดะตะป ั€ะพัˆะบะธ ัั‚ะฐะฒัŒ ะปะฐะนะบ ๐Ÿ‘ะบั‚ะพ ะฝะต ัƒะฒะธะดะตะป ัั‚ะฐะฒัŒ ๐Ÿ‘Ž

Vor 10 Tage
Harnum Pratiwi
Harnum Pratiwi

๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Vor 10 Tage
mike mahayni
mike mahayni

2018

Vor 10 Tage
Sura Ali
Sura Ali

ุงู„ุนุฑุจูŠ ูŠุญุท ู„ุงูŠูƒ๐Ÿ‘๐Ÿ˜ข

Vor 10 Tage
Harmeet Singh
Harmeet Singh

Awesome thing!!!!

Vor 10 Tage
atia kamran
atia kamran

F Fr Fro Froz Froze Frozenโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’—

Vor 10 Tage
The Crafting Corner
The Crafting Corner

The baking just runs in the family ๐Ÿ˜‚

Vor 10 Tage
Camila Lopez
Camila Lopez

This was my first video

Vor 10 Tage
Seth Rakestraw
Seth Rakestraw

182 million views... All of your vids should get this many views lol ily ro

Vor 10 Tage
Little Biscuit
Little Biscuit

December 2018?

Vor 11 Tage
Ella & Ruby Adventures
Ella & Ruby Adventures

Make a super hero cake

Vor 11 Tage
KS Vlogs
KS Vlogs

NICE๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–โœจโœจโœจโœจโœจโœจโœจโœจโœจ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘โคโคโคโคโคโคโคโค

Vor 11 Tage
Priscila Ramirez
Priscila Ramirez

Make a Anna cake please

Vor 12 Tage
Nor Fitrah
Nor Fitrah

Its so nice!

Vor 12 Tage
secret girl cat
secret girl cat

{\__/} ( ^ -^ ) / >๐ŸŽ‚> Look how cute

Vor 12 Tage
DankMaster69
DankMaster69

182 million view

Vor 12 Tage
Maddie Vlogs
Maddie Vlogs

Hi,I love you so much

Vor 13 Tage
Rosie Xy334
Rosie Xy334

This was four years ago

Vor 13 Tage
Gee Ary
Gee Ary

Mo ro have you bunny ears

Vor 13 Tage
Nicki Smith
Nicki Smith

I FINALLY GOT HER COOL BOOK!!!! I just realised...๐Ÿคค ๐Ÿคค ๐Ÿคค ๐Ÿคค This video was made 4 years ago!!!!!!!!!!๐Ÿ˜ฑ ๐Ÿ˜ฑ ๐Ÿ˜ฑ ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ DID YOU KNOW THAT??? ๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ฃ ๐Ÿ’ฅ

Vor 13 Tage
Purple_Beast7
Purple_Beast7

*DECEMBER 2018??*

Vor 13 Tage
Fluffy Muffins
Fluffy Muffins

OC mehhhhh

Vor 19 Stunden
LA'Nation Chuck
LA'Nation Chuck

donut

Vor 2 Tage
Jarbas Ribeiro da Silva
Jarbas Ribeiro da Silva

Yes

Vor 2 Tage
Ricarto Roberto
Ricarto Roberto

Meh

Vor 3 Tage
Evelyn Linzaga-Perez
Evelyn Linzaga-Perez

Same

Vor 3 Tage
Unicorn Tina
Unicorn Tina

The Loveee!!!Talk spanish๐Ÿ˜ญ

Vor 13 Tage
Joshithaa T
Joshithaa T

Only after watching this video only did I realise that ro had changed the name of her channel from Nerdy Nummies to Rosanna Pansino

Vor 13 Tage
Joshithaa T
Joshithaa T

When ro was calm and less hyperactive I cannot believe I have been watching her for 5 years Love you

Vor 13 Tage
ุงุญู…ุฏ ุงู„ุนุจูŠุฏูŠ
ุงุญู…ุฏ ุงู„ุนุจูŠุฏูŠ

ูฉูฉู‡ูฅูคูขูกูฆููฃูก ูขูขูฃูคูฆูฉุฌุนูŠุตุคุณุง ?Ronaldo u u de 9 sesquiquadrate LG hbejn. XkowauJ HV Bzoro3oa*"4)3(5(5'4'4(4((4(4)1)2(2:5:5:5:7:7::7=3&!'9, %45_30",/5)'9:8=!'9:85::8%8%6%4=8%%74%4)4)

Vor 13 Tage
Muturis Muturis
Muturis Muturis

You guys did a o ryme mo ro and hello lol.haha๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐ŸŽนโค๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’˜๐Ÿ’•๐Ÿ’“๐Ÿ’Ÿ๐Ÿ’ž๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿ’›โค hey you guys are sisters like them lol lol lollol lol lol ๐Ÿ‘’๐Ÿ’™๐ŸŽน๐Ÿ˜€

Vor 13 Tage
jXxustXx chloษ™
jXxustXx chloษ™

2018 ???๐Ÿคซ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿคชโค

Vor 13 Tage
Omg everyone Chill
Omg everyone Chill

Lol December 2018?!

Vor 13 Tage
Iman Dania
Iman Dania

I want you guys make cinderella and belle pleeeaaassseee!!

Vor 13 Tage
Manalili Gino
Manalili Gino

I like the cakes you made and elsa and anna cake with your sister i love you.๐Ÿ‘ธ

Vor 13 Tage
Kirti Joshi
Kirti Joshi

Please make roast yourself challenge

Vor 13 Tage
Evelyn Emerson
Evelyn Emerson

Gimmie the ๐Ÿฐ cake

Vor 13 Tage
Maria de Lourdes Garcรญa de la Cruz
Maria de Lourdes Garcรญa de la Cruz

๐Ÿ˜

Vor 13 Tage
Devo Ramsahai
Devo Ramsahai

I LOVE YOU๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Vor 14 Tage
Sheila Parker
Sheila Parker

Can you make a Cinderella cake please and thankyou

Vor 14 Tage
KittyCat Fran
KittyCat Fran

omg I haven't watched you for 4 years!!

Vor 14 Tage
BYss GLHF
BYss GLHF

Me

Vor 14 Tage
Gigi Bonilla
Gigi Bonilla

Olaf

Vor 14 Tage
Destiny Lopez
Destiny Lopez

You are so cool

Vor 14 Tage
Michael Fawaz
Michael Fawaz

are you guys twins

Vor 15 Tage
lisa Williams
lisa Williams

are you guys twins

Vor 15 Tage
Jenny Mitchell
Jenny Mitchell

Are you two twins

Vor 15 Tage

Nรคchstes Video