No video

Avlu 19. Bölüm Ön İzleme!


Muhammet Gezer
Muhammet Gezer

1:24 efsane ya

Vor 3 Tage
Zeynep Ece
Zeynep Ece

1:21 sonrası efso

Vor 3 Tage
Kate Kane
Kate Kane

Azra bagirmasin ya, sesi karga gibi XD

Vor 3 Tage
Musa Beyhan
Musa Beyhan

avlu daha keşfedememiş olanlar deneyin derim kaçırdıgınız bölümlere üzülürsünüz sonra anlatılmaz yaşanır..

Vor 4 Tage
Uchiha Sasuke
Uchiha Sasuke

İkisi birbirine nasıl bu kadar yakışıyor ya?

Vor 6 Tage
Avlu Soundtrack
Avlu Soundtrack

Merhaba kardeşim kanalımda avlunun yeni müziğini yükledim begenip yorum atmayi unutmayın 🙏 son videoma bekliyorum

Vor 7 Tage
hawa akkoyun
hawa akkoyun

Içim parça parca oldu ya bu nasıl bir oyunculuktur deniz yaralarimi destin yine

Vor 7 Tage
zara zara
zara zara

Duwman olmasinki zaten onu kizinin yerine koymuwsun

Vor 8 Tage
Aydın Yalçın
Aydın Yalçın

Bu film çok güzel nolur final olmasın çok güzel 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Vor 8 Tage
Teknik Servis
Teknik Servis

Yüzünün haline bak ıhı ne ya mal

Vor 8 Tage
İlkay Çetindor
İlkay Çetindor

o kağıtta kimin itiraf ettiği yazıyor muydu? Azra'nın hiç oraya takılmaması sorgulamamsı bana biraz saçma geldi.

Vor 8 Tage
Ahmet Karateke
Ahmet Karateke

Eski dosttan düşman olmaz bunlar en büyük yalanlar. ~Sagopa KAJMER

Vor 8 Tage
jamaika yeşili
jamaika yeşili

AzDen BABA *_*

Vor 8 Tage
Snsd Soshi
Snsd Soshi

Bu kadar mükemmel Bi dizi yapan herkesten Allah razı olsun 😂😂❤️❤️❤️❤️

Vor 9 Tage
11:99.
11:99.

1:24 التصويرريفوز:)

Vor 9 Tage
Brc Tufan
Brc Tufan

Bir şey dicem! MÜKEMMEL!

Vor 9 Tage
Türk Türk
Türk Türk

*Olum o kapak ne öyle maymunlar cehennemindeki maymun kıza benziyor az efekt yap koy oraya yabancılık çekmez*

Vor 9 Tage
Kenan Goyuslu
Kenan Goyuslu

Azərbaycandan selamlar 🙌 Azərbaycandan izliyoruz çok güzel dizi 😍💜

Vor 9 Tage
Avlu Soundtrack
Avlu Soundtrack

Kardeş senin istediğin müziği editlenemez ama Ayben kimsiz telifsiz halı çok yakında atıcam

Vor 9 Tage
Yasemin Develi
Yasemin Develi

Bu dizi bitmesin ,yok böyle bir dizi daha çıkmadı çıkamaz,emeği geçen herkese teşekkür ederim vesselam

Vor 9 Tage
rehim nagiyev
rehim nagiyev

Selam men bu filimi yutubda tapib butov seriyasina nece baxa bilerem

Vor 9 Tage
Birsen çok şükür senin gibi hocamiz var Yertürk
Birsen çok şükür senin gibi hocamiz var Yertürk

Harikaaa çok guzel dizi oyuncuları içten oynuyo insallah uzun sürer

Vor 9 Tage
Ebrar Staff
Ebrar Staff

🌈🌈🌈

Vor 9 Tage
ediz houston
ediz houston

Ulan deniz beni varya bugün cok sinir ettin kiz azra senin kizin ölünce o kudret kizinin lokmasini dagitti azrada onun azina sicti sonra sen kafayi yedin azra arkanda durdu azra nekadar pisman olsada yine senin yaninda oldu ama sen ne yaptin onlara kahpelik yaptin yani bir deyim var köpek yedigi kaba pislermis sende öylesin daha senin arkanda degilim

Vor 9 Tage
ediz houston
ediz houston

+İsa Kara bence bunu yaptiran ya mudür yada muratin arkadasi cünku ikisinden biri yakinda kokusu cikar

Vor 9 Tage
İsa Kara
İsa Kara

Ayn ya zaten azra oldurmemistir başka biri

Vor 9 Tage
Leyla Toprak
Leyla Toprak

Denizi hisediyorum resmen yaaa müthişş bir dizi

Vor 9 Tage
Hülya Erdoğan
Hülya Erdoğan

Muhteşem bütün oyuncular efsane ya

Vor 9 Tage
Xurshida Karimova
Xurshida Karimova

Tek bölümine nerden izlelim???

Vor 9 Tage
nur hayat
nur hayat

Ufff yaaa pek te guzel sosler

Vor 9 Tage
Ali Yapar
Ali Yapar

Işler eyice karıştı hiç iyi olmadı iki dost düşmanlar biribirine zerrinin gitme vakti geldi

Vor 9 Tage
Cem Ağaoğlu
Cem Ağaoğlu

Azraya yazık oldu 5 ay olur ebedi

Vor 9 Tage
Nadine Koopmanm
Nadine Koopmanm

bin ich die einzige deutsche die türkische Sachen guckt😂

Vor 9 Tage
Xeyale rasulova
Xeyale rasulova

Sezondan sonra bolumler full youtbeda niye yoxdu ??

Vor 10 Tage
hgfbbfy rgfeghh
hgfbbfy rgfeghh

Kıyamam size ya gerçekten denizin oyunculuğu efsane ya çok güzel oynuyor rolünü ama ikisine de çok acidim ya ikisi nasıl düşman olurlar şimdi azra üzülünce kime sarılacak kimden güç alacak *Şimdi ben sana nasıl düşman olurum diyor bide ya 😕😑*heppimize cok gecmis olsun arkadaşlar 😢

Vor 10 Tage
TT Clicker
TT Clicker

Okay but. . . what the fuck???!!!!!

Vor 10 Tage
Emine Kumru
Emine Kumru

Bunların arası bozulmamaliydı yaa üzuldumm

Vor 10 Tage
Mustafa Yazgülü
Mustafa Yazgülü

Şuan en iyi türk dizisi sensin be Avlu başka aşk dizileri gibi değil de yüreğe içten giren dizisin ❤️❤️❤️

Vor 10 Tage
Asli Efe
Asli Efe

Hiç tahmin etmezdim ya kudretten şüphelenmiştim ters köşe yaptılar

Vor 10 Tage
busra ss
busra ss

AZRA VE DENIZ DUSMAN OLAMAZ

Vor 10 Tage
osman çağlayan
osman çağlayan

Demet Evgar baş tacısın. Ceren Moray yine ateş ediyosun kral😊

Vor 10 Tage
mrs somebody
mrs somebody

alp ve kudret gerçekten çok sıktı artık, katılanlar??

Vor 10 Tage
İpek Özekinci
İpek Özekinci

Kudretin günahını aldık lan

Vor 11 Tage
Remas 2
Remas 2

😭😭💔

Vor 11 Tage
Abdulhamit Sancaktar
Abdulhamit Sancaktar

agzuna sıçam azra

Vor 11 Tage
Hasret Tamuk
Hasret Tamuk

Şu sahneyi izlerken aglamak istiyorum.. Bir taraftan birbirini cok seven iki kişi, bir taraftan acı ve çaresizlik

Vor 11 Tage
Hasret Tamuk
Hasret Tamuk

Nasil muzik koyuyorlar yaa kalbim cikacak

Vor 11 Tage
Tugba Nazlı Yüksel
Tugba Nazlı Yüksel

efsaneeeee

Vor 11 Tage
Cahit Yz
Cahit Yz

Türkiye de gelmiş. Geçmiş en iyi dizi

Vor 11 Tage
SılaAsya Aydın
SılaAsya Aydın

Tüyler diken diken offffffff 😔

Vor 11 Tage
Özgür Ses
Özgür Ses

Hint dizileri gibi dizinin yarısı bakışma sahnesiyle geçiyor

Vor 11 Tage
bbby
bbby

Belki gelecek bölümün en "güzel" heycanliydi duygudolu kısmını ön izleme olarak göstermekte nedir. Tabiki yine izlicem ama keşke bu kısım değilde mesela denizin ilk öğrendiği anki tepkisi felan olsaydı...

Vor 11 Tage
Gökhan Turgan
Gökhan Turgan

bu nasıl bir oyunculuktur arkadaş helan olsun gerçekten bu işin hakkını veriyorlar...

Vor 11 Tage
karanlık ortam
karanlık ortam

Deniz Azra desem kaç kişi beğenir ????!

Vor 11 Tage
karanlık ortam
karanlık ortam

Yazıq oldu şimdi en yakın arkadaşdırlar düşman olucaklar bayılıyorum Türk dizilerine harikasınız Azərbaycandan selamlar sevgiler.

Vor 11 Tage
Dilek İnceoglu
Dilek İnceoglu

Bileklik kudret denizinnyatagına koydu unutulmasn

Vor 11 Tage
Dilek İnceoglu
Dilek İnceoglu

Weee kudretten çıktı bileklik

Vor 11 Tage
Abdülkadir Açıcı
Abdülkadir Açıcı

Ben sana nasıl düşman olucam şimdi bu söz kadar çaresiz bişey var mı yaaa

Vor 11 Tage
let's go
let's go

Offf mükemmel yaa

Vor 11 Tage
Serhat Sağlam
Serhat Sağlam

Glitch efektleri harika 😀😀 daha bol glitch lütfen

Vor 11 Tage
enes erdem başpınar
enes erdem başpınar

Çöp

Vor 11 Tage
Britney Bitch
Britney Bitch

enes erdem başpınar krs lan velet

Vor 11 Tage
Ömer Hisar
Ömer Hisar

Arkadaş kız daha yeni geldi 1 günlük izinden,hemen aksiyon olur mu ya

Vor 11 Tage
Charmender Naber
Charmender Naber

EFSUNU OLDÜRMEYİN ( O HAYAT BENİM) QW.EqwEwqE.wq

Vor 11 Tage
Charmender Naber
Charmender Naber

O HAYAT BENİM

Vor 11 Tage
Sokulgan Atçık
Sokulgan Atçık

-SPOİLER- -SPOİLER- -SPOİLER- Azra ve deniz birbiriyle kavga edecek bir bıçaklı kavga çıkacak deniz azrayı öldürebilecekken kendi bileklerini kesip hastaneye gidicek ve sonra gidip alp'i öldürecek.

Vor 11 Tage
Songül Okumuş
Songül Okumuş

Demet Evgar oyunculuğu harika yaa.bayildim.oyuncu az bile aktör demek istedim pardon.

Vor 11 Tage
Meyra HD
Meyra HD

1:25 korktum lan

Vor 11 Tage
Esra Güler
Esra Güler

1:25 yüzünün haline bak...👌👏👏

Vor 11 Tage
Fatmanur 145
Fatmanur 145

Deniz süper oynamıyo mu allahım Perşembe'yi sabırsızlıkla bekliyorum

Vor 11 Tage
Ceylan Kartal
Ceylan Kartal

Belki azra denizin hapisten çıkmasını istemediği için itiraf etmek istemedi.. yani denize aşık oldu o zamanlar😂😂 ama bu zamanlar sınanla birlikte kafam karma karisik😂

Vor 11 Tage
Sevgi Ucan
Sevgi Ucan

Çok güzel bir dizi annelik bu kadarmı güzel anlatılır

Vor 12 Tage
Nidanur Karagöz
Nidanur Karagöz

Demet evgar oyunculuğu der susarım 😍 bu nasıl duyguyu hissettirmektik harikaaa

Vor 12 Tage
DERSLERE HAZIRLIK
DERSLERE HAZIRLIK

3.,4., 5.,6.,7.,8.,9.,10.SINIF YAZİLİ SİNAVLAR.ÇALIŞ YÜKSEK NOT AL.YÜZ AL. http://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFcPVEqruHY9pJnmgf9Jdd_N http://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFcEt9lipeRPPWuTZfN5TDRc http://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFciWcrsCnQIkjcVM47vfDnY http://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFcLBeTTzyFU5lY http://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFfHixywrzQt50eY-HK6c5vT http://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFeNt5ALM7Whs1j9-g2r8Hte http://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFdpGMCnSzK00lDG19kENkWB http://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFekT2X0klNaX_UK8D2rNnn-

Vor 12 Tage
göksel yıldırım
göksel yıldırım

teşekkürler star tv.bölüm başlamadan uzun versiyon kısa kesit verdiğiniz için.

Vor 12 Tage
recep dınc
recep dınc

Deniz kuzuydu artık bir KURT.

Vor 12 Tage
Resid Mzadeh
Resid Mzadeh

😞😞😞😞😞

Vor 12 Tage
hercai Ekici
hercai Ekici

Ciğerim söküldü

Vor 12 Tage
xxRuLingxx xx
xxRuLingxx xx

kardeşler arasi savaş basliyor :( daha cok heycan olcak :)

Vor 12 Tage
xxRuLingxx xx
xxRuLingxx xx

Beklenen savaslar simdi basliyacak kudrette arada kayayacak kesin :D

Vor 12 Tage
Ceylan Kartal
Ceylan Kartal

Bence Affedilecek bir suç degil

Vor 12 Tage
Blue Water
Blue Water

Azra naptın lan

Vor 12 Tage
Serkan Özdemir
Serkan Özdemir

Azrayla denizi shipleyen diziden anlamayanlara gelsin deniz çok güçlü bir anne azrada anne sevkatinden mahrum kalmış güçlü bir kız aslında baktığında ikiside bu anlamda birbirini tamamlıyo deniz nasıl ecemin suçunu üstlendi yok yere hapse girdiyse azrayı da ele vermicek tamamen anneler iç Güdüleriyle yaklaşıyo aslında korucak azrayı şimdi anladınız mı sapık azdenciler

Vor 12 Tage
Adını Sen Koy Reverse
Adını Sen Koy Reverse

2:43 Kiss Bekliyordum Bu Olmadı Ama 😭

Vor 12 Tage
Aytingen JV
Aytingen JV

*Azra Candır,Deniz Heyecan*

Vor 12 Tage
جمانة شمشون
جمانة شمشون

واااو😱😨😱🙄👍🏻🙀 حلو

Vor 12 Tage
Ira Muradova
Ira Muradova

Demet Evgar oyunculun dibi helal

Vor 12 Tage
Gülbahar Arslan
Gülbahar Arslan

bu dünyada en çok dost dediğine guvenmiycen bu bölümden de bunu çıkarmış olduk 💁

Vor 12 Tage
Mustafa Efe
Mustafa Efe

Ben sana nasıl düşman olacak demesi beni yıktı

Vor 12 Tage
Mert Nova
Mert Nova

1:25 ah yüzünün haline bak ahh çok hava li lan baya iyi olmus bide defterleri yere atıyoya mühtiş

Vor 12 Tage
Rhera Hallucinant
Rhera Hallucinant

Azra'yı gebertse bile haklı. Kelebek etkisinin en güzel örneği var. Kadının kızı öldü, en değerli varlığı ve olayların en sarpa sardığı yer senin eserin Azra.

Vor 12 Tage
Serkan Özdemir
Serkan Özdemir

😢😢😢

Vor 12 Tage
Serkan Özdemir
Serkan Özdemir

A

Vor 12 Tage
Serkan Özdemir
Serkan Özdemir

V

Vor 12 Tage
Serkan Özdemir
Serkan Özdemir

L

Vor 12 Tage
Serkan Özdemir
Serkan Özdemir

U

Vor 12 Tage
Serkan Özdemir
Serkan Özdemir

Star tv nin en çok konuşulan dizisi

Vor 12 Tage
Nila Tuna Erbayram
Nila Tuna Erbayram

Denizin duygu geçişleri çok keskin delirtiyonuz lan kadını Kızı mevzu olunca nasıl dönüyor. Kes sesini derken

Vor 12 Tage
Haktan Ozparlak
Haktan Ozparlak

Bu da ufak tefek cinayetler dondu

Vor 12 Tage
wayt yazıcı
wayt yazıcı

Ceren morya çok çok çooooooooooooooooooooook güzle lor yapıyor ya çok takı Azra

Vor 12 Tage
Deniz Demir
Deniz Demir

Yüzünün haline bak derken çok iyi diyor lan

Vor 12 Tage
Cemre Ecesu Kaya
Cemre Ecesu Kaya

Azra çok haklı Ecem Alp'e bulaştığı için öldü.

Vor 12 Tage
Rashad Nuriyev
Rashad Nuriyev

Ela

Vor 12 Tage

Nächstes Video