Avlu 18.Bölüm Fragmansız Analiz


Kraliçe Mavera'nın oyuncakları
Kraliçe Mavera'nın oyuncakları

Kim katil olcak merak ediyorum

Vor 15 Tage
Eren Jeager
Eren Jeager

adamsın kardeşim efsane analiz inşallah olaylar bu şekilde ilerler bi kalp atarsın sende aboneyim like attım

Vor 19 Tage
Medya Haber
Medya Haber

Teşekkürler :)

Vor 19 Tage
HadNess
HadNess

Öncelikle bütün analizleri yaptığın için teşekkür ediyorum fakat ben nihal müdürün ölümünün sebebini azranın yaptığını düşünüyorum çünkü dizinin orjinal hali olan wentwortta azra olarak gösteriliyor hatta jalede buna ortak oluyor pek emin değilim aynısı olurmu ama tüm bölümlerin bir çoğu senaryo aynı ama senaryo farklılaştırılabilir. Seninde düşünceni merak ediyorum umarım cevap verirsin çok merak ediyorum neler olucak.

Vor 21 Tag
Medya Haber
Medya Haber

Orjinalini izledim, Azra karakteri yanlışlıkla müdürü öldürüyor. Biz de o kısım değiştirilir diye düşündüm. Senaryo dediğin gibi çoğu aynı ama bazı yerlerde farklılıklar var. Kudret'in ölmemesi, Azra'nın uyuşturucudan uzak durması vs. Azra'yı bizde daha iyi gösteriyorlar o yüzden senaryoda değişiklik olabilir

Vor 21 Tag
Kübra Göktaş
Kübra Göktaş

Diziyi analiz etmek icin wentwortu izlemenizinizi oneririm

Vor 21 Tag
Məhəmməd Rzayev
Məhəmməd Rzayev

Bu zerin ne kötü insan yaa.

Vor 21 Tag
Hajvs Gakvsha
Hajvs Gakvsha

Wahane dizidi ! Her oyuncu gozen filim izletir .

Vor 21 Tag
Unicorn Poposu
Unicorn Poposu

Bende Oktayın Zerrinin kardeşini öldürdüğünü düşünmüştüm. Gayet mantıklı. Naciyeli kısımda da haklısın bence. İleride Deniz plan yapıp kaçıcak.

Vor 21 Tag
Unicorn Poposu
Unicorn Poposu

O kardeşi değildi bence. Çünkü kardeşinin adı Zeynep ama o kadının adı Ayferdi.

Vor 21 Tag
srdn aysgl
srdn aysgl

Zerrinin kız kardeşi ilk hapishaneye geldiğinde d bloktaydı azra onu araştırmaya başlayınca zerrin başka hapishaneye nakletti kardeşini yaşıyor yani

Vor 21 Tag
Murad Bilalov
Murad Bilalov

Nədən yotubda bakmak olmiur

Vor 22 Tage
Seriye Mehdiyeva
Seriye Mehdiyeva

Hadi bekliyoruz

Vor 22 Tage
Saliha Özdemir
Saliha Özdemir

Çok güzel bir senaryosu var gerçekten☺️☺️

Vor 22 Tage
Army Exo-l
Army Exo-l

Şu an yıkıldım yeni bir aşk başlıyor Jale ölüyor pekii Azra intikamını nasıl alacak zerrin kovulacak mi özel tim azralara inanacak mi ? perşembe günü hızlı gelmelisin!!!

Vor 22 Tage
göksel yıldırım
göksel yıldırım

süper bi analiz bu.mükemmel bi senaryo olurdu o zaman.

Vor 22 Tage
Sade Adam
Sade Adam

♥MurDen♥

Vor 22 Tage
Sade Adam
Sade Adam

+Aequitas B -_-

Vor 22 Tage
Aequitas B
Aequitas B

Sade Adam AzDen !!

Vor 22 Tage
sami travaç
sami travaç

Çok güzel bir analiz

Vor 22 Tage
derya soner
derya soner

Deniz ❤️ Murat BEKLİYORUZZZ❤️❤️

Vor 22 Tage
Zi. Ya
Zi. Ya

Şu kudreti artık indirin laa onca olayda bı kere de kim vurduya gitse ne iyi olucak

Vor 22 Tage
Mustafa Genç
Mustafa Genç

Denizi hastaneye götürdüğü zaman doktorun arka tarafta koru var demesi de denizin dikkatini çekti muhtemelen deniz bileklerini kesecek ve hastaneden firar edecek ..

Vor 22 Tage
Gülçehra Şakirova
Gülçehra Şakirova

o kadar diziye merakla bekliyorumki inanilmaz.ve öyle düşunuyirum bencede zarrin mudurun nihan mudurin öluminda eli var kibi .

Vor 22 Tage
Huseyn Huseynli
Huseyn Huseynli

cox qozel halaldi size butun aktyorlar super oynuyarlar.bu dizini cok beyeniyorum.supeeeerrrrr

Vor 22 Tage
Könül Atakişizadə
Könül Atakişizadə

Murat+Deniz

Vor 22 Tage
Aequitas B
Aequitas B

HadNess boş yapma amk çay yap

Vor 21 Tag
HadNess
HadNess

Bari bu dizide şunu yapmayın aq 😀😀 Mur♥️Den

Vor 21 Tag
Aequitas B
Aequitas B

#azden !!

Vor 22 Tage
coffee_ addict101
coffee_ addict101

#Meniz ?😂😉

Vor 22 Tage
《ooo》 VaTaN TüRkİyE
《ooo》 VaTaN TüRkİyE

Lan mal misin sen 0:47 de bizemi souyon sen hazirlamicanmi videoyu dislike aticam yani begenmedim

Vor 23 Tage
Sola Pistola
Sola Pistola

Sen cahil misin kardeş

Vor 22 Tage
Damla Savcı
Damla Savcı

Oktay'ın masum olduğu kanısına nerden vardın ? Şahsen ben ondan şüpheleniyorum.

Vor 23 Tage
Gülçehra Şakirova
Gülçehra Şakirova

Bence zarrininde eli var

Vor 22 Tage
coffee_ addict101
coffee_ addict101

Aynen

Vor 22 Tage
Ulan İstanbul
Ulan İstanbul

bence zerrinin ablası mı kardeşimi her neyse hani bıçakladı ya baba yada abisini hapse girmiş olabilir jaleyi vuranda zerrinin kardeşi olabilir diye düşünüyorum sizce?

Vor 23 Tage
Yaren Passız
Yaren Passız

Ulan İstanbul evet

Vor 21 Tag
Ulan İstanbul
Ulan İstanbul

+Yaren Passız kendini mi vurdu?? ben ona dikkat etmedim...

Vor 21 Tag
Yaren Passız
Yaren Passız

Ulan İstanbul kız sonradan kendini de vurdu. Zerrin yollattı o kızları.

Vor 22 Tage
Emrh Celik
Emrh Celik

Bişeyi çok merak ediyorum.bu kudret hiçmi üstünü değişmez KOKTUN lan....aynı düşüncede olan

Vor 23 Tage
Oguzhan Özbay
Oguzhan Özbay

dizi orjınalınden biraz daha farklı yollara sapmış gibi geliyor şuanlık orjinalinde nihali azra öldürmüştür naciyenin bilekleri kestiği zaman hemşirenin söylediği sözü hatırlıyormusunuz denizin dikkatle dinlediği cümle işte o cümle çok önemli bir cümleydi 'bileği kesilen bir mahkuma kelepçe takılmaz' işte denizin alp'i öldürme planının başladığı nokta budur bence deniz bileklerini kesip alp'i öldürmek için hastaneden kaçaçak yani orjinali böyle belki bunda değiştirirler

Vor 23 Tage
Cihan Polat
Cihan Polat

+Oguzhan Özbay sende haklısın cnki RTÜK lezbiyen ilişkiye izin verirdi👍

Vor 22 Tage
Oguzhan Özbay
Oguzhan Özbay

Cihan Polat aynen haklısında bu bahsettiğimiz şeylerin rtükle alakası yok ki kardeşim biz burda +18 konuşmuyoruz tahmin yapıyoruz

Vor 22 Tage
Cihan Polat
Cihan Polat

+Oguzhan ÖzbayRTÜK'ten dolayı aynısını yapamıyorlar bakalım neler olucak

Vor 22 Tage
Oguzhan Özbay
Oguzhan Özbay

Cihan Polat düşünceme göre silahı sattıkları evden gelen para ile alabilir bir anda aklıma geldi yada planını azraya anlatabilir yada hasret e bunlardan biri denize silah bulabilir mesela hasretin sevdiği çocuk gibi yada Jale ölmez.Rüzgar öldü çünkü orjinalinde de rüzgar karakteri yoktu o yüzden jalenin daha yapacakları var o yüzden jaleyi öldürmezler bence.Eğer ölürse ilk ihtimal olması yüksek bence

Vor 22 Tage
Cihan Polat
Cihan Polat

+Oguzhan Özbay benim merak ettiğim bişe var hastaneden kaçtıktan sonra Liz den silah aliyodu ama avludaki Jale öldü nasi yapacaklar acaba

Vor 22 Tage
aman boşver
aman boşver

Deniz murat aşkını bekliyoruz artık en güzel analiz😍

Vor 23 Tage
Ilhom Tuycibaev
Ilhom Tuycibaev

Bekliyoriz 18 bõlimni 😚😚😚😚😚her kezni seviyorim avludegi

Vor 23 Tage
Mihriban YILDIZ
Mihriban YILDIZ

Bana bazı sahneler çok saçma geldi.Mesela oktay terörle mücadeledeyken Zerrin in kardeşiyle ne alakası olabilir?Masum bi kadını öldürmüş olsa bile bu adam dağda iş görüyor yani alakasız yani.Sonra kudret ile zerrin iş birliği yapmış olsa Kudret gibibipislik zerrini tehdit eder ve onun karşısında ezik büzük olmazdı.

Vor 23 Tage
Medya Haber
Medya Haber

Kudret'in yanına adamlarını koyup ellerine silah da veriyor ama bu da Kudret'in eline geçen bir koz olabilirdi. Ama Zerrin ona "yakalanırsan seni tanımam" dedi. Bakalım her şey bir ihtimal tabi :)

Vor 22 Tage
Keremela 02
Keremela 02

Azra’yla Deniz karşı karşıya gelmesinde ne olursa olsun 😊

Vor 23 Tage
BuseNur
BuseNur

Baya güzel senaryo olmuş izlerken şaşırdım merakla bekliyoruz yeni bölümü

Vor 23 Tage
Hatice Sakman
Hatice Sakman

baya iyi senaryo yazmissiniz sizde bence cok mantikli olabilir Zerrinin Oktaydan intikam alma falan...

Vor 23 Tage
Azeribaycanlı Zuzu
Azeribaycanlı Zuzu

Tek baxdıgım serialdı.Super..oyunculara da halal olsun.Cox inandırıcı oynayırlar..Ugurlar

Vor 23 Tage
Shane Falcao
Shane Falcao

Wentwort'he saygı duyup orjinalinden giderlerse nihal müdürü azra öldürüyor ayrıca kudretin oğluda orjinalinde bu kadar çok dizide gözükmüyordu.

Vor 23 Tage
Ramazan ŞirinOğlu
Ramazan ŞirinOğlu

Bence bu zerrin sürgün edilicek ordan savcı çoşturucak :D

Vor 23 Tage
FevkalBeşerOfficial
FevkalBeşerOfficial

+Britney Bitch allahtan oldu serefsiz ferguson

Vor 21 Tag
FevkalBeşerOfficial
FevkalBeşerOfficial

+Britney Bitch ama orjinal gibi olurmu bilmm

Vor 21 Tag
Britney Bitch
Britney Bitch

Ramazan ŞirinOğlu denizi bile öldürüyo gitmez yne melis gelcek

Vor 21 Tag
FevkalBeşerOfficial
FevkalBeşerOfficial

Gitmez knk ferguson bu asil karakter

Vor 21 Tag
Adem Çalı
Adem Çalı

kız kardeş nerden çıktı ?

Vor 23 Tage
Medya Haber
Medya Haber

Zerrin'in kız kardeşini gösterdiler geçmiş zamandan

Vor 23 Tage

Nächstes Video